فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان

مقدمه: آیا می دانید فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان به چه قیمت است؟ آیا با انواع دستگاه اکسیژن ساز آشنایی دارید؟ با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی تجهیزات پزشکی پیشرفت زیادی کردند که یکی از پرکار برد ترین دستگاه ها، دستگاه اکسیژن است. فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان با مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت انجام می‌شود.

فهرست مطالب

همه آنچه از اکسیژن سازها نمی دانید

افرادی که دچار مشکلات تنفسی می باشند، نمی توانند اکسیژن را از هوای اطراف خود جذب کنند. بنابراین این افراد به اکسیژن درمانی و یا مصرف اکسیژن مکمل نیاز دارند تا بتوانند میزان مناسبی از اکسیژن را جذب کنند، همچنین خواب راحتی دارا باشند و بطور کلی زندگی بهتری را تجربه کنند.

استفاده از اکسیژن سازها موجب می شود تا ۱۵ برابر مقدار اکسیژن موجود در هوای نرمال به بیماران رسیده شود، و اکسیژن مازاد توسط ریه ها وارد خون گردد و به سلول ‌ها و قسمت ‌های متفاوت بدن برسند. اثرات و نتایج اکسیژن اضافی در قسمت ‌های گوناگون بدن متفاوت است و در تعدادی از قسمت‌ ها سبب تسریع بازسازی بافت ‌ها و در برخی نیز حتی ممکن می باشد منجر به نجات جان بیمار گردد.

حتما این مقاله را بخوانید: خدمات نگهداری از سالمند در اصفهان

نحوه کار اکسیژن سازها در ادامه ی مطالب ذکر شده است:

همانطور که می دانید در هوای محیط اطراف ما حدوداً ۲۱ درصد اکسیژن و ۷۸ درصد نیتروژن و یک درصد گاز های دیگر موجود می باشد، که اکسیژن سازها وظیفه ی غلیظ کردن اکسیژن را بره عهده دارند. شاید در ظاهر تنظیمات یک اکسیژن ساز کمی دشوار به نظر بیایید اما نحوه ‌ی کار با آن ها بسیار آسان دستگاه‌ های اکسیژن ساز ابتدا هوای اطراف ما را گرفته، و سپس نیتروژن موجود در آن را حذف کرده و در نتیجه اکسیژن را با درصد خلوص ۹۵ درصد توسط ماسک یا نازل به بیماران منتقل خواهند کرد.

مقایسه اکسیژن ساز خانگی و پرتابل شارژی

با ما همراه باشید تا به مقایسه دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و پرتابل شارژی بپردازیم:
اکسیژن سازها در انواع ثابت و پرتابل شارژی در بازار وجود دارند که تفاوت آن‌ ها فقط در قابلیت حمل آن‌ها می‌باشد. بطور کلی اکسیژن سازهای پرتابل شارژی قابلیت حمل و جابجایی را دارا هستند که انواع ثابت آن ‌ها این ویژگی را ندارد، در غیر این صورت از لحاظ نوع کار و فعالیت و نیز تضمین اکسیژن برای بیماران با یکدیگر فرقی نخواهند داشت.

فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان خانگی بطور معمول ثابت هستند و به طور پالسی و یا به صورت مداوم اکسیژن تولید خواهند کرد، اما اکسیژن سازهای پرتابل شارژی معمولاً اکسیژن را فقط بطور پالسی تضمین می ‌کنند و قابلیت حمل و جابجایی را نیز دارند.
لازم به ذکر است دستگاه اکسیژن ساز پرتابل شارژی علاوه بر تغذیه با برق ۲۲۰ ولت، دارای باتری نیز می باشد و بیمار می تواند با شارژ کردن باتری آن، از آن در مکان های مختلف استفاده کند، که اکسیژن ساز خانگی این ویژگی را ندارد.

فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان

حتما این مقاله را بخوانید: همراه بیمار در اصفهان

فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز

یکی از نکات بسیار مهم برای خرید و فروش انواع دستگاه اکسیژن ساز مدل و برند دستگاه می‌باشد. تمامی دستگاه اکسیژن سازها به صورت کلی عملیات یکسانی انجام می‌دهند ولی برند محصول نشان‌دهنده کیفیت و عمره دستگاه است.

توضیح فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان

همانطور که متوجه شدید، اکسیژن ساز که می توان به آن دستگاه امید بخش نیز گفت در سلامت و بهبود بیماران تنفسی نقش به سزایی دارد. اما نکته حائز اهمیت، انتخاب مرکز فروش معتبر می باشد که اگر این نکته در نظر گرفته نشود. ممکن است جان بیمار به خطر بی اُفتد. به همین دلیل ما مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان را به شما معرفی می کنیم که با کیفیت ترین دستگاه های اکسیژن ساز  را به قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند.

 فروش اکسیژن ساز در اصفهان، به روش اینترنتی که بسیار راحت است، انجام می شود و متقاضی می تواند بدون تلف کردن وقت خود این دستگاه را خریداری کند.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی و مشخصات آن

 امروزه یکی از راه‌های درمانی برای بسیاری از مشکلات و بیماری های تنفسی، روش اکسیژن تراپی است که در این میان دستگاه اکسیژن ساز نسبت، به تکنولوژی تولیدش می تواند بهترین ترین گزینه به حساب بیاید. زیرا در این راه اکسیژن تنفس شده توسط بیماران، خلوصی نزدیک به ۱۰۰ درصد دارد که لازم به ذکر است حدود ۵ برابر بیشتر از اکسیژن موجود در هوا هست.

 تمامی بیماران تنفسی که دارای مشکلات مزمن و حاد ریوی می باشند و یا کسانی که مبتلا به کمبود سطح اکسیژن خون هستند و حتی افراد سیگاری که حجم ریه چندان خوبی ندارند، می توانند جز مشتریان اصلی دستگاه اکسیژن ساز محسوب شوند.

اکسیژن ساز خانگی دستگاهی است که فقط با برق شهری کار می‌کند

همه ی اکسیژن ساز های خانگی مانند کپسول اکسیژن جریان اکسیژن را به صورت پیوسته در اختیار بیماران قرار خواهند داد. این دستگاه را به علت اینکه نمی توان با خود حمل کرد و نیازمند برق شهری است، دستگاه اکسیژن ساز خانگی نام برده اند. این دستگاه با دارا بودن وزنی در حدود ۱۳ الی ۲۸ کیلوگرم و با استفاده چرخ هایی که شرکت های سازنده برای این دستگاه تعبیه می کند. استفاده از این مدل دستگاه ها منزل بسیار مناسب است‌.

کارکرد دستگاه اکسیژن ساز در ۴ مرحله ساده انجام می شود که در مطالب پائین ذکر شده است:

  1. هوای اتاق وارد دستگاه می گردد.
  2. نیتروژن موجود در هوا  جذب سطحی می‌شود.
  3. خروجی اکسیژن را بر حسب لیتر بر دقیقه تنظیم می گردد.
  4. اکسیژن با درصد خلوص ۹۰ الی ۹۵ درصد توسط ماسک یا نازل به بیمار انتقال داده می شود.

دستگاه اکسیژن ساز خانگی را بشناسید

همه مشتریان قبل از خرید باید نکاتی را در نظر بگیرند تا بهترین دستگاه اکسیژن خانگی را خریداری کنند. فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان بسیار به صرفه و کارآمد است و بیمار با خیال راحت می تواند از آن استفاده کند.

چند مورد از مزایای استفاده از بهترین دستگاه اکسیژن خانگی در ادامه مطالب ذکر شده اند:

  • اطمینان از خلوص اکسیژن
  • رساندن جریان خون کافی به بافت بدن
  • ایجاد شفافیت و زیبایی بخشیدن به پوست
  • تقویت حافظه و افزایش طول عمر
  • بازگرداندن عملکرد عادی و نرمال به ریه های آسیب دیده افراد سیگاری
  • دارای صدای بسیار کم
  • مناسب جهت کارکرد شبانه روزی
  • مجهز به خروجی نبولایزر
  • دارای سیستم زمان سنج جهت تنظیم زمان خاموش شدن خودکار دستگاه
  • دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۰ سال

لازم به ذکر است استفاده از این دستگاه حتما باید با تجویز پزشک انجام شود. کار با این دستگاه بسیار آسان است و هر فردی به راحتی و بدون داشتن تخصص خاصی می تواند از آن استفاده کند. اکسیژن ساز هنگامی مورد استفاده قرار می گیرد که بیمار برای افزایش اکسیژن خون خود نیاز به اکسیژن اضافی دارد. ساعت استفاده از دستگاه را فقط پزشک مشخص خواهد کرد و این ساعت بین ۱ تا ۲۴ ساعت در روز می تواند باشد.

حتما این مقاله را بخوانید: خدمات مراقبت از سالمند در اصفهان

ویژگی های بهترین فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان را برای خانه شما نام برده ایم:

  1. اطمینان از خلوص بالای اکسیژن در دستگاه اکسیژن ساز
  2. تولید اکسیژن مدیکال و بدون بو به روش فیلترینگ ضد باکتری در دستگاه اکسیژن ساز
  3. تولید اکسیژن به صورت سیستم  پیوسته
  4. تولید اکسیژن مرطوب و خشک
  5. کسر هزینه های خرید کپسول، مانومتر، نگهداری، تعمیرات، حمل و نقل، شارژ کپسول
  6. جلوگیری از بروز احتمالی خطر انفجار در کپسول ها
  7. احساس آرامش روحی و روانی بیماران
  8. قابلیت حمل آسان دستگاه اکسیژن ساز

از فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان می توان در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس و حتی در منزل استفاده کرد. این دستگاه ها معمولا به دو صورت ثابت و قابل حمل در بازار موجود می باشد. همانطور که از نام آن‌ها پیداست از دستگاه اکسیژن ساز ثابت برای استفاده در خانه و محل درمان می باشد که قابلیت جابجایی ندارد. اکسیژن ساز قابل حمل مناسب افرادی است که نیاز به جابجایی این دستگاه برای مسافرت و انجام فعالیت های روزانه خود دارند. این دستگاه علاوه بر تغذیه با برق مستقیم دارای باتری نیز می باشد و وزن کمتری نسبت به دستگاه اکسیژن ساز ثابت دارد.

فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان

چند مورد از قطعات این دستگاه در ادامه ذکر شده است:

  • کمپرسور
  • برد الکترونیکی
  • شیر برقی
  • فیلتر هوا
  • مخازن پودر زئولیت

۴ نکته قبل از خرید دستگاه اکسیژن ساز

کار با دستگاه اکسیژن بسیار راحت بوده و احتیاج به تخصص خاصی ندارد، اما باید توجه داشته باشید که حتما باید با تجویز پزشک از آن استفاده کنید. دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران قلبی، مبتلا به آسم، ذات ریه، سرطان ریه، برونشیت مزمن، فیبروز ریوی، آپنه خواب، افیزم و فیبروز کیستیک مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام خرید دستگاه اکسیژن ساز باید به نکات زیر توجه کرد تا مناسب ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید:

  • نوع کاربرد
  • نوع اکسیژن ساز
  • حجم دستگاه اکسیژن ساز
  • میزان مصرف انرژی

فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان با قیمت روز

امروز با گسترش شهرنشینی و افزایش کارخانجات و وسایل دود زا آلاینده های موجود در هوا افزایش یافته و باعث ایجاد بیماری های تنفسی شده است. آلودگی‌های شهرهای بزرگ از بزرگ ترین مشکلات می باشد که امروزه افراد زیادی را دچار مشکلات تنفسی می‌کند. کسانی که به این بیماری مبتلا شده اند برای تهیه اکسیژن، نیاز به دستگاهی دارند که اکسیژن با کیفیت تولید و در اختیار آن ها قرار دهد.

دستگاه اکسیژن ساز یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده این بیماران می باشد، که می تواند اکسیژن با درصد خلوص ۹۵ درصد تولید کند. اما یکی از نگرانی‌های بزرگ این بیماران قیمت دستگاه اکسیژن ساز می باشد. با وجود واسطه های بسیار در خرید حضوری مانع از فروش دستگاه با قیمت اصلی می شوند. به همین دلیل مرکز فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان اقدام به راه اندازی وب سایت فروش دستگاه اکسیژن ساز قیمت روز کرده است. متقاضیان گرامی می‌توانند به راحتی در منزل خود این محصول را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

مشتریان گرامی دیگر نگران تلف شدن وقت خود در ترافیک و هزینه های زیاد رفت و آمد نباشند زیرا فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان، به قیمت روز و به صورت اینترنتی و غیر حضوری به فروش می رسد.

خلاصه

همانطور که در مطالب بالا متوجه شدید یکی از بهترین دستگاه ها برای بیمارانی است که مشکلات تنفسی دارند. با توجه به نیاز بیماران این دستگاه در انواع گوناگون تولید و به بازار ارائه می شود. بیماران می توانند با مقرون به صرفه ترین قیمت اقدام به خرید این دستگاه برای درمان بیماری خود کنند فروش دستگاه اکسیژن ساز در اصفهان به صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود.

امتیازدهی:
5/5

مقالات

در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟
مقاله
binazir

در انتخاب دستگاه اکسیژن ساز چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟

پنج معیار اصلی برای خرید یک متمرکز کننده اکسیژن وجود دارد: سرعت غلظت اکسیژن، سرعت جریان، قابلیت حمل، سطح نویز و منبع تغذیه. غلظت اکسیژن: این نرخ باید بین ۸۷ تا ۹۹ درصد باشد. سرعت جریان: سرعت جریان اکسیژن ۲

جزیئات بیشتر >

ده نکته برای مراقبت از والدین سالمند در خانه

نگهداری از والدین سالمند در خانه معمولاً اولین گام در برنامه مراقبت طولانی مدت سالمندان است. نه تنها می تواند راهی برای صرفه جویی در هزینه و ماندن در آسایش خانه باشد، بلکه زمان می برد تا اعضای خانواده آنچه

جزیئات بیشتر >